+371 29363264
9:00-17:00
darba dienās
0
0
0 Grozā pagaidam tukšs

Preču pirkšanas un pārdošanas noteikumi

1. Vispārīgi noteikumi

1.1. Šie pirkuma noteikumi kopā ar šajos noteikumos norādītajiem dokumentiem ir paredzēti, lai sniegtu informāciju par SIA “HERMES TT” (“Pārdevējs”), kā arī iepazītos ar preču pirkšanas un pārdošanas noteikumiem evaikalā (“Noteikumi”), kas noteikti 5.1. No Noteikumiem ("Pircējs") un kuri iegādājas preces ("Preces")  eveikalā www.hermestt.lv.    

1.2. Šie noteikumi attiecas uz jebkādu līgumu slēgšanu starp Pārdevēju un Pircēju par Preču pārdošanu ("Līgums"). Pirms jebkuru preču pasūtīšanas eveikalā, lūdzu, uzmanīgi izlasiet šos Noteikumus un pārliecinieties, ka tie ir pareizi izprotami. Lūdzu, ņemiet vērā, ka pirms pasūtījuma pabeigšanas Pircējam jāpiekrīt šiem Noteikumiem un Privātuma politikai, un atteikuma gadījumā Pircējs nevarēs pabeigt pasūtījumu un pasūtīt Preces.   

1.3. Informējam, ka šos Noteikumus var mainīt, kā noteikts Noteikumu 6. daļā . Katru reizi, veicot Preču pasūtījumu, iesakām vēlreiz izlasīt Noteikumus, lai Pircējs varētu būt pārliecināts, ka viņš pilnībā saprot, ar kādiem nosacījumiem konkrētā gadījumā tiks veikts pasūtījums. Šie noteikumi pēdējo reizi tika atjaunināti 2021. gada 3. jūnijā.

1.4. Šie noteikumi un visi līgumi starp Pārdevēju un Pircēju tiek sastādīti un noslēgti tikai valsts valodā.   

2. Informācija par Pārdevēju  

2.1. Šie Noteikumi ir spēkā, iegādājoties Produktus www.hermestt.lv ("eveikals"). Pārdevējs ir SIA "HERMES TT" - Latvijas LLC, kas ir atbilstoši reģistrēts un darbojas Latvijas Republikā, juridiskas personas kods 40203098093, juridiskā adrese Pliederu iela 22, LV-2123 Ķekava, Latvija. Dati par Pārdevēju tiek uzkrāti un glabāti Juridisko personu reģistrā, reģistru uztur Valsts uzņēmums “Uzņēmuma reģīstrs”. Pārdevēja PVN maksātāja kods ir LV40203098093.

2.2. Detalizēta informācija par Pārdevēju ir sniegta sadaļā "Par mums" . Pārdevēja kontaktinformācija ir norādīta sadaļā "Kontakti".     

3. Produkti  

3.1. Interneta veikalā pieejamie produktu attēli ir tikai ilustratīviem nolūkiem. Neskatoties uz to, ka Pārdevējs pieliek visas pūles, lai Produkta krāsas parādītu pēc iespējas precīzāk, Pārdevējs nevar garantēt, ka Pircēja ierīces ekrānā precīzi parādīsies Produktu krāsas. Pircējs saprot, ka Produkti no to attēliem var nebūt nozīmīgi.

3.2. Produktu iepakojums var atšķirties no tā, kas redzams attēlā eveikalā.

3.3. Ja vien nav norādīts citādi, visi interneta veikalā piedāvātie produkti ir noliktavā. Gadījumā, ja pasūtītās preces nevar pārdot saskaņā ar 9.5. Punktā minētajām precēm . Starp Noteikumiem šī iemesla dēļ Pircējs tiks nekavējoties informēts par to pa e-pastu vai izmantojot citus saziņas līdzekļus (pa tālruni vai SMS), un šo Produktu pasūtījums tiek atcelts.

3.4. Pārdevējam ir tiesības vienā pasūtījumā noteikt minimālo un / vai maksimālo pasūtījuma daudzumu konkrētai precei.    

4. Personas datu apstrāde  

4.1. Pārdevējs apstrādā Pircēja personas datus saskaņā ar Privātuma politiku . Ņemot vērā to, ka Privātuma politikā ir iekļauti svarīgi noteikumi, iesakām Pircējam tos rūpīgi izlasīt un pārliecināties, vai visi Privātuma politikas noteikumi viņam ir skaidri un pieņemami.    

5. Pirkšanas un pārdošanas līguma noslēgšana

5.1. Šajā eveikalā Produktus var iegādāties šādi pircēji:

a) personas, kuras sasniegušas 16 (sešpadsmit) gadu vecumu;

b) juridiskas personas.  

5.2. Piekrītot šiem Noteikumiem, Pircējs apstiprina, ka viņam ir tiesības iegādāties Produktus šajā eveikalā.

5.3. Gadījumā, ja Pārdevējs nevar pārdot Preci, piemēram, tāpēc, ka Produkts ir noliktavā, jo Produkts vairs netiek pārdots, vai arī kļūdas dēļ, kas saistīta ar interneta veikalā norādīto cenu, kā norādīts punktā 9.5. No Noteikumiem Pārdevējs par to informēs Pircēju pa e-pastu vai citā veidā (pa tālruni vai SMS), un pasūtījums tiks atcelts. Ja Pircējs jau ir samaksājis par Precēm, Pārdevējs atmaksās samaksāto summu 14 (četrpadsmit) kalendāro dienu laikā.  

5.4. Pārdevēja norādītā Preču pasūtīšanas procedūra dod Pircējam iespēju pārbaudīt un labot kļūdas pirms galīgā pasūtījuma nosūtīšanas. Pircējam ieteicams rūpīgi izlasīt un pārbaudīt iesniegto pasūtījumu katrā pasūtījuma posmā.

 5.5. Līgums starp Pircēju un Pārdevēju tiek uzskatīts par noslēgtu no brīža, kad Pircējs izveidoja preču grozu interneta veikalā, norēķinu izvēlējās Pircēja vārds, uzvārds (latīņu burtiem) un piegādes adrese, precīzs pasta indekss metodi un iepazinies ar šiem Noteikumiem, noklikšķina uz pogas "Pasūtīt» Un apmaksā pasūtījumu vai izvēlas 10.1. punkta a) apakšpunktā norādīto maksājuma veidu no noteikumiem . Ja Rīkojums nav samaksāts, līgums tiek uzskatīts par neslēgtu. Pārdevējam ir tiesības sazināties ar Pircēju pa pasūtījumā norādīto tālruņa numuru vai e-pasta adresi, pamatojoties uz noslēgto līgumu, vai atrisināt neskaidrības, kas saistītas ar līguma izpildi.   

5.6. Kad Pircējs veic pasūtījumu un apmaksā to vai izvēlas 10.1. Punkta a) apakšpunktā noteikto. Noteikumi maksāšanas veidu - e-pasts ir nosūtīts viņam apstiprina saņemšanu pasūtījuma

5.7. Katrs līgums (pasūtījums), kas noslēgts starp Pircēju un Pārdevēju, tiek reģistrēts un saglabāts eveikala datu bāzē.  

5.8. Noslēdzot Līgumu, Pircējs piekrīt, ka pirkuma laikā uz norādīto e-pasta adresi tiks nosūtīts elektronisks PVN rēķins ar informāciju par pirkumu. Rēķins tiek nosūtīts pa e-pastu darba dienās pēc tam, kad Pārdevējs nosūta Preces kurjeram (ja Preces Pircējam tiek piegādātas, izmantojot kurjerpakalpojumu) . Tiek izrakstīts PVN rēķins, kurā norādīts Preču piegādes datums kurjeram.   

6. Tiesības grozīt noteikumus.  

6.1. Pārdevējs patur tiesības grozīt šos Noteikumus, ieskaitot, bet neaprobežojoties ar:

a) izmaiņām maksāšanas noteikumos; b) grozījumi esošajos tiesību aktos.  

6.2. Katru reizi, kad Preces tiek pasūtītas, lai noslēgtu Līgumu starp Pārdevēju un Pircēju, būs spēkā Noteikumu versija, kas būs spēkā Līguma noslēgšanas dienā.  

6.3. Katru reizi, kad noteikumi tiek grozīti, pamatojoties uz šo noteikumu 6. punktā, Pārdevējs informē Pircēju un informēt par to, norādot, ka noteikumi ir mainījušies, un datums to izmaiņas tiks norādīts šajā punktā 1.3. šo noteikumu  

7. Kvalitatīvu preču atgriešana un vienpusēja atteikšanās no Līguma, izmantojot patērētāja tiesības atteikties.  

7.1. Pircējam, kurš ir patērētājs (fiziska persona), ir tiesības izmantot atteikuma tiesības, nepaskaidrojot iemeslus, un vienpusēji atkāpties no Līguma, atdodot saņemtās Preces - 7.3. Punktā šos noteikumos noteiktajā termiņā. Šis noteikums nozīmē, ka noteiktā termiņā, pārdomājot vai citu iemeslu dēļ, Pircējam ir tiesības paziņot Pārdevējam par vēlmi atgriezt Preces Pārdevējam un saņemt samaksāto naudu. Preču atgriešanas izmaksas sedz Pircējs.     

7.2. Pircējs (patērētājs) nevar izmantot atteikuma tiesības un nevar atgriezt Preces gadījumos, kas paredzēti Ministru kabineta 20.05.2014. Noteikumu Nr.255  "Noteikumi par distances līgumiem" 22. punktā, ja preces tiek ražotas saskaņā ar Pircēja norādījumiem vai Preces ir skaidri personalizētas (pielāgotas Pircēja personīgajām vajadzībām).  

7.3. Pircēja tiesības vienpusēji atteikties no Līguma 14 dienu laikā, atgriezt Preces Pārdevējam un saņemt naudu, izmantojot atteikuma tiesības, attiecas tikai uz patērētājiem (privātpersonām) un rodas no Līguma noslēgšanas dienas, kā tas noteikts noteikumu 5. punktā. Kvalitatīvus produktus var atgriezt arī ilgākā laikā noteiktos Pārdevēja norādītajos gadījumos, kad Pārdevējs, pārdodot Produktu, par tiem sniedz būtisku informāciju.    

7.4. 14 dienu termiņš atteikuma tiesību izmantošanai tiek aprēķināts šādi:   

a) Preču iegādes gadījumā, noslēdzot Līgumu - no dienas, kad Pircējs vai trešā persona, kas nav pārvadātājs (kurjers) un norādītais Pircējs, ir saņēmis Preces;    

b ) Ja prece tiek piegādāta no vairākām partijām vai daļām, tad atteikuma tiesību izmantošanas periods tiek uzskatīts no dienas, kad Pircējs vai trešā persona, kas nav pārvadātājs un ko norādījis Pircējs, ir saņēmis pēdējo produkta partiju vai tā daļu.    

Ja termiņa beigas iekrīt valstī oficiāli noteiktā brīvdienā, atteikuma tiesības ir spēkā līdz darba dienai, kas seko minētā termiņa (ieskaitot to) beigu datumam.

7.5. Lai izmantotu atteikuma tiesības, Pircējam ir jāinformē Pārdevējs par lēmumu atteikties no Līguma, nosūtot vai iesniedzot atbilstošu rakstisku paziņojumu brīvā formā, kas ietver Pircēja paziņojumu par atteikšanos no Līguma, vai aizpildot atteikuma veidlapa - PDF / WORD formātā .   

7.6. Pircējs nekavējoties, bet ne vēlāk kā 14 (četrpadsmit) dienu laikā pēc atteikuma veidlapas iesniegšanas vai nosūtīšanas vai paziņojuma par atteikuma tiesību izmantošanu Pārdevējam atgriež vai pārsūta preces ar kurjera starpniecību uz Pārdevēja juridisko adresi. Termiņš tiks uzskatīts par ievērotu, ja Pircējs nodos vai nosūtīs Preces Pārdevējam pirms 14 (četrpadsmit) dienu termiņa beigām. Pircējs sedz Preču atgriešanas izmaksas.

7.7. Pircējs var izmantot tiesības atgriezt Preces tikai tad, ja nav beidzies 7.3. Un 7.4. Punktā noteiktais atteikuma tiesību izmantošanas termiņš. No noteikumiem.

7.8. Pircējs ir atbildīgs par Preču vērtības samazināšanos vai par to negodīgu izmantošanu (ieskaitot, bet neaprobežojoties ar šo noteikumu 7.9. Punktā norādītajiem gadījumiem), ja atteikuma tiesību izmantošanas laikā Preces tika izmantoti citiem mērķiem, nevis lai precizētu Preču īpašības, īpatnības un darbības spektru.

7.9. Atgriežamās preces nedrīkst sabojāt un izmantot tā, lai tiktu pārsniegta Preču izmantošana to īpašību, īpatnību un darbības spektra precizēšanai un pārbaudei. Pircējs centīsies saglabāt oriģinālo iepakojumu, autentiskas etiķetes un aizsargmaisi atgrieztajai Precei. Preces jāatdod komplektā ar tiem pašiem piederumiem, kas tika pārdoti, ar instrukcijām un preču garantijas talonu, ja tās tika piegādātas kopā ar precēm. Dāvanas, kas saņemtas par Produktu, arī jāatgriež kopā ar Produktu.

7.10. Atgriežot Preces, jums jānorāda rēķina numurs un pasūtījuma numurs. Ja iespējams, Pircējs pievieno rēķinu, lai Pārdevējs pēc iespējas ātrāk varētu nodrošināt Pircējam atmaksu par iegādātajām precēm.

7.11. Visa par preci samaksātā nauda, ​​ieskaitot piegādes izmaksas, tiks atgriezta Pircējam, kurš atgriezis Preci. Pārdevējs atdod naudu par Precēm un piegādes izmaksas ne vēlāk kā 14 (četrpadsmit) dienu laikā no dienas, kad Pārdevējs saņēma informāciju par Pircēja lēmumu atteikties no Līguma. Faktiskās piegādes un tehniskās apkopes pakalpojumu likmes ir norādītas sadaļā " Preču piegāde un saņemšana ".   Ja tiek atgriezta tikai daļa no iegādāto Preču daudzuma, piegādes izmaksas tiks atmaksātas tikai tad, ja pārējām tā paša pasūtījuma precēm, kad tās tiek pirktas atsevišķi, tiek piemērots zemāks tarifs nekā tas, kas piemērots, pērkot Preces kopā ar Precēm, ir jāatdod, un tikai tādā apjomā, kas vienāds ar norādīto tarifu starpību.

7.12. Pārdevējs pārskaita atmaksājamās summas uz Pircēja bankas kontu, kas norādīts paziņojumā par līguma laušanu vai anulēšanas formā.

7.13. Pārdevējam ir tiesības atlikt naudas līdzekļu atgriešanu Pircējam līdz brīdim, kad Pārdevējs saņem Preces.

7.14. Pircējam ir tiesības atteikties no Līguma arī pirms Pircējs saņem Preces.

7.15. Ja preces tika piegādātas Pircējam pēc Līguma atcelšanas:

a) Pircēja pienākums ir nekavējoties atgriezt Preces Pārdevējam;

b) Pircēja pienākums ir rūpēties par Preču drošību, līdz tās tiek atgrieztas Pārdevējam;

c) Preču un piegādes izmaksas tiek atlīdzinātas Pircējam saskaņā ar Noteikumu 7.11. punktu .

7.16. Visos gadījumos Pircējam ir tiesības, kas izriet no neatbilstošo Preču pārdošanas, ko paredz Latvijas Republikas normatīvie akti. Šajā 7. punktā vai citos Noteikumu punktos noteiktie atgriešanās nosacījumi neietekmē šo tiesību esamību.

8. Piegāde

8.1. Preces piegādā transporta uzņēmums par Pircēja līdzekļiem. Atsevišķos Pārdevēja norādītajos gadījumos Preču piegāde tiek veikta par Pārdevēja rēķinu.

8.2. Veicot pasūtījumu, izvēloties Preču piegādes pakalpojumu, Pircējs apņemas norādīt precīzu Preču piegādes vietu. Precīzas piegādes izmaksas ir atkarīgas no pasūtīto Preču svara un vērtības. Faktiskie piegādes tarifi ir norādīti sadaļā "Preču piegāde un saņemšana ".

8.3. Pircēja pasūtījums tiek izpildīts pirms plānotā piegādes datuma, izņemot gadījumus, kurus Pārdevējs nevar kontrolēt (kā noteikts šo noteikumu 17. punktā).

8.4. Parasti preces tiek piegādātas uz Pircēja norādīto adresi termiņos, kas norādīti sadaļā "Preču piegāde un saņemšana" .

8.5. Preces īpašumtiesības uz Pircēju pāriet no brīža, kad kurjers nodod Preces Pircējam. Preču nejaušas nozaudēšanas vai sabojāšanas risks pāriet Pircējam, kad Pircējs vai trešā persona, kas nav pārvadātājs (kurjers) un kuru norādījis Pircējs, saņem Preces. Ja Preču pārvadātāju izvēlas Pircējs un Pārdevējs nepiedāvāja šādu piegādes iespēju, šajā daļā norādītais risks pāriet Pircējam no brīža, kad Preces tiek nodotas pārvadātājam.

8.6. Piegādājot Preces, Pircējam vai Pircēja norādītajai trešajai personai ir pienākums kopā ar transporta uzņēmuma pārstāvi pārbaudīt Preču iesaiņojuma stāvokli. Ja Pircējs konstatē, ka Preces vai iepakojums ir bojāts, Pircēja pienākums ir:

- norādiet to kurjeram, kurš piegādāja Preces;

- pavaddokumentā atzīmējiet, ka paka ir bojāta, un kopā ar kurjeru aizpildiet pakas bojājuma (pārbaudes) sertifikātu;

- pārbaudiet preces iesaiņojumā un, ja tās ir bojātas, reģistrējiet bojājumus, fotografējot. Fotoattēli būs nepieciešami Preču atgriešanas procedūrai neatbilstošu Preču piegādes rezultātā;

- ja Preču iepakojums nav bojāts, nav nepieciešams preces pārbaudīt kurjera klātbūtnē.

Ja Pircējs pieņem preces un paraksta dokumentus, tiek uzskatīts, ka preces ir piegādātas atbilstoši.

8.7. Ja Preču iepakojums ir bojāts, Pircējam vai Pircēja norādītajai trešajai personai ir tiesības Preces nepieņemt. Šajā gadījumā kurjerpakalpojumus sniedzošās organizācijas pārstāvis kopā ar Pircēju vai Pircēja norādītu trešo personu aizpilda kurjerpakalpojumu sniedzējas organizācijas pārstāvja iesniegto Īpašo preču pārbaudes ziņojumu, norādot identificētos bojājumus. .

8.8. Gadījumā, ja Pircējs vai Pircēja norādīta trešā persona pieņem Preces un paraksta kurjeru apkalpošanas organizācijas pārstāvja sniegto datu glabāšanas ierīci vai uz papīra piegādes sertifikāta, tiek pieņemts, ka Preces tika piegādātas neskartas iepakojums, papildu pakalpojumi, kas norādīti glabāšanas ierīces datos vai uz papīra piegādes apliecinājumā, tiek pareizi izpildīti, ja vien nav norādīts citādi.

8.9. Piegādājot un pārsūtot Preces uz Pircēja norādīto adresi, tiek pieņemts, ka Preces tika piegādātas Pircējam neatkarīgi no tā, vai Pircējs vai kāda trešā persona, kas Preces pieņēma norādītajā adresē, preces faktiski pieņēma . Ja Preces netiek piegādātas paredzētajā Preču piegādes dienā, Pircējam par to nekavējoties jāinformē Pārdevējs, bet ne vēlāk kā nākamajā dienā pēc plānotās Preču piegādes dienas.

8.10. Ja Pircējs nepieņem Preces, Pircēja pienākums ir norādīt personu, kura pieņem preces, datus, aizpildot pasūtījuma piegādes informāciju.

8.11. Pēc Preču saņemšanas ir nepieciešams uzrādīt derīgu personu apliecinošu dokumentu, lai pareizi identificētu Pircēju. Ja Pircējs nevar personīgi saņemt preces, bet preces tiek piegādātas uz Pircēja norādīto adresi, tad Pircējam nav tiesību izvirzīt pretenzijas par preču piegādi neatbilstošai personai.

8.12. Pircēja pienākums ir pārbaudīt Preču iesaiņojumu, daudzumu, kvalitāti, sortimentu, piederumus un pilnu komplektu 14 (četrpadsmit) dienu laikā no Preču piegādes dienas. Ja Pircējs nepilda šo pienākumu un noteiktajā termiņā Pārdevējam nepretendē, tiek pieņemts, ka Preču iepakojums ir pienācīgā stāvoklī, un to daudzums, kvalitāte, sortiments, piederumi un aprīkojums atbilst Līguma noteikumu prasībām.

9. Preču un piegādes izmaksas

9.1. Preču cenām ir jābūt vienādām ar norādītajām eveikalā. Pārdevējs saprātīgās robežās dara visu iespējamo, lai Pircēja pasūtījuma veikšanas laikā Preces cenas būtu norādītas pareizi. Ja Pārdevējs atklāj Preču cenu neprecizitātes, tiek piemērots šo noteikumu 9.5 pants.

9.2. Preču cenas var mainīties, taču šīs izmaiņas neietekmēs jau noslēgtos Līgumus.

9.3. Preču cenas ir norādītas ar PVN (ja piemērojams) tādā apjomā, kādā tas tiek piemērots Latvijas Republikā noteiktā laikā. Ja PVN likme mainās laika posmā no pasūtījuma dienas līdz piegādes dienai, cena var mainīties, ņemot vērā PVN summas izmaiņas, ja vien Pircējs nav pilnībā norēķinājies ar Pārdevēju pirms PVN izmaiņām likme stājas spēkā. Pārdevēja pienākums ir rakstiski informēt Pircēju par šādām cenu izmaiņām un nodrošināt Pircējam iespēju iegādāties Preces par cenu, kas pielāgota mainītajai PVN likmei, vai atcelt pasūtījumu. Pasūtījums netiek izpildīts, kamēr nav saņemta Pircēja atbilde. Ja pēc Pircēja norādītās kontaktinformācijas nav iespējams sazināties ar Pircēju, tiek pieņemts, ka pasūtījums tiek atcelts, un par to Pircējs tiek informēts rakstiski.

9.4. Preču cenā nav iekļautas preču piegādes un ievešanas izmaksas. Interneta veikalā norādītās piegādes cenas var mainīties. Faktiskie piegādes tarifi ir norādīti sadaļā "Preču piegāde un saņemšana".

9.5. Ņemot vērā to, ka Pārdevēja eveikals piedāvā plašu Produktu klāstu, neraugoties uz visiem Pārdevēja saprātīgajiem centieniem, nevar izslēgt iespēju, ka Preču cena var tikt norādīta nepareizi tādu tehnisku kļūdu dēļ, kuras no Pārdevēja nevar kontrolēt. Ja Pārdevējs atklāj, ka Preču cena ir norādīta nepareizi, Pārdevējs par to paziņos Pircējam pa e-pastu vai citu saziņas metodi (tālruni vai SMS) un atcels pasūtījumu. Pircējam, ja viņš vēlas iegādāties to pašu Produktu par jaunu, pareizi norādītu cenu, tas jāpasūta vēlreiz.

10. Maksājums

10.1. Pircējs var samaksāt par Produktu:

a) ar bankas pārskaitījumu uz Pārdevēja kontu, kas norādīts priekšapmaksas PVN rēķinā;

b) norēķinu (kredītkarte vai debetkarte) karte;

10.2. Juridiskām personām maksājuma uzdevuma informācijā ieteicams norādīt uzņēmuma reģistrācijas numuru, lai visātrāk identificētu maksājumu. Tādējādi pasūtījums tiks apstiprināts sistēmā ātrāk, un tā izpilde sāksies ātrāk.

10.3. Ja Pircējs izvēlas 10.1. Punkta b) apakšpunktā noteikto. No norēķinu veida noteikumiem Pircējam ir pienākums apstiprināt maksājuma uzdevumu Pircēja bankā ne vēlāk kā 24 (divdesmit četru) stundu laikā no pogas "Pasūtījums" noklikšķināšanas brīža. Neapstiprinot maksājuma uzdevumu noteiktajā termiņā, Pārdevējam ir tiesības uzskatīt, ka Pircējs ir atteicies slēgt līgumu un atcelt pasūtījumu.

10.4. Pircēja izvēlētās preces tiek rezervētas Pārdevēja sistēmā, un Pārdevējs turpina izpildīt pasūtījumu, kad Pārdevējs no Pircēja bankas saņem paziņojumu par samaksu par izvēlētajām precēm - a) un b) punktā minētajā gadījumā. punkta 10.1. No noteikumiem;

10.5. Interneta veikals nesniedz Tax Free pakalpojumus.

10.6. Detalizēta informācija par maksājumu ir norādīta sadaļā "Kā nopirkt" .

11. Pircēja pienākumi

11.1. Pircējs apņemas pirkuma formā sniegt tikai patiesu un pilnīgu informāciju. Ja reģistrācijas veidlapā norādītā informācija mainās, Pircēja pienākums ir nekavējoties to atjaunināt.

11.2. Pircējs apņemas labticīgi un pareizi izmantot eveikalu, nebojāt tā darbību vai stabilas darbības. Ja Pircējs nepilda šo pienākumu, Pārdevējam ir tiesības bez iepriekšēja brīdinājuma ierobežot, apturēt (pārtraukt) Pircēja iespējas izmantot eveikalu, un Pārdevējs nav atbildīgs par jebkādiem ar to saistītiem Pircēja zaudējumiem.

11.3. Pircēja pienākums ir samaksāt par pasūtītajām precēm un pieņemt tās šajos noteikumos noteiktajā kārtībā.

11.4. Neskatoties uz saistībām, kas noteiktas citos Noteikumu punktos, Pircējs apņemas pārbaudīt Preces un pārliecināties, ka saņemtās Preces ir tās, kuras Pircējs pasūtījis pirms Preču izmantošanas (tai skaitā pirms tā montāžas, uzstādīšanas utt.).

11.5. Pircēja pienākums ir ievērot citas prasības, kas noteiktas šajos noteikumos un Latvijas Republikas tiesību aktos.

12. Pārdevēja pienākumi

12.1. Pārdevējs apņemas:

a) pieliek visas pūles, lai Pircējs varētu pareizi izmantot eveikala sniegtos pakalpojumus;

b) ievērot Pircēja konfidencialitāti, apstrādāt Pircēja personas datus tikai Noteikumos, Privātuma politikā un Latvijas Republikas tiesību aktos noteiktajā kārtībā.

12.2. Pārdevējs apņemas ievērot visas šajos Noteikumos noteiktās prasības.

 

13. Ražotāja garantija

13.1. Uz dažām Pārdevēja pārdotajām precēm attiecas ražotāja garantija. Informācija par garantiju un pašreizējiem nosacījumiem ir norādīta Preču pievienotajā ražotāja garantijā.

13.2. Ražotāja garantija papildina Pircēja tiesības attiecībā uz precēm ar trūkumiem.

13.3. Preču ražotāja garantijas saistības ir spēkā tikai tad, ja nav pārkāpti Preču darbības nosacījumi. Pirms Produkta lietošanas Pircējam rūpīgi jāizlasa Produkta lietošanas instrukcija, ja tāda ir.

 

14. Produktu kvalitāte

14.1. Pārdevējs garantē Preču kvalitāti (likumīga kvalitātes garantija). Pārdevējs nodrošina noteiktu laika periodu derīgu kvalitātes garantiju dažāda veida precēm, kuru konkrētais periods un citi nosacījumi ir norādīti dokumentos, kas tiek piegādāti kopā ar Precēm.

14.2. Produktu fotoattēli ir paredzēti tikai ilustratīviem nolūkiem, oriģinālie izstrādājumi var atšķirties no parādītajiem. Izliktie Produkta fotoattēli nevar būt par pamatu pretenzijām. Produkts tiek uzskatīts par piemērotu, ja tas atbilst eveikalā sniegtajiem paraugiem, modelim vai aprakstam.

14.3. Pārdevēja sniegtā garantija neierobežo Pircēja tiesības, kuras nosaka Latvijas Republikas normatīvie akti, iegādājoties neatbilstošas ​​kvalitātes preces.

 

15. Garantija un Pircēja tiesības Preču neatbilstības gadījumā

15.1. Preču defekti tiek novērsti, kā arī neatbilstošās preces tiek aizstātas vai atgrieztas šajos noteikumos noteiktajā kārtībā un ņemot vērā spēkā esošo Latvijas Republikas tiesību aktu prasības.

15.2. Pircējs, kurš vēlas iesniegt sūdzību par nekvalitatīviem vai nepilnīgi nokomplektētiem Produktiem, to var izdarīt pa e-pastu info@hermestt.lv , atdodot iespējami neatbilstošu Produktu, ja:

15.2.1. Iegādātās preces 14 dienu laikā var atgriezt kurjeram, ja rodas pretrunas cerībām (pieteikuma veidlapa ir pieejama šeit ( PDF formāts, WORD formāts vai PDF formāts , WORD formāts )) .

15.2.2. Iegādātās preces var nodot atpakaļ vai apmainīt ar kurjera starpniecību 14 dienu laikā defektu vai laulības preču gadījumā (pieteikuma veidlapa ir pieejama šeit ( PDF formāts , WORD formāts   vai PDF formāts , WORD formāts )).

15.3. Iesniedzot sūdzību, Pircējam jāsniedz šāda informācija:

a) rēķina numuru un Preču pasūtījumu. Ja iespējams, Pircējs pievieno rēķinu, lai Pārdevējs pēc iespējas ātrāk varētu izskatīt Pircēja sūdzību.

b) norāda Preces defektu, bojājuma pazīmes vai trūkstošo daļu;

c) jums ir jāsniedz citi pierādījumi, piemēram, Preču fotogrāfija, bojātas vietas fotogrāfija (ja tas ir mehāniski bojājumi un ir iespējams nofotografēt), Preču iepakojuma fotogrāfija utt.

15.4. Iesniedzot sūdzību, Pircējam jānorāda viens no veidiem, kā Pircējs vēlas atrisināt pretenziju:

a) Pārdevējs bez atlīdzības saprātīgā termiņā novērš Preču neatbilstību - defektus, ja defektus var novērst saskaņā ar garantijas noteikumiem;

b) bez maksas samainīt Preci ar līdzīgu līdzīgas kvalitātes Preci saprātīgā termiņā, ja vien defekti nav nenozīmīgi / nenozīmīgi vai ir radušies Pircēja vainas dēļ;

c) izbeigt Līgumu un atdot Pircējam par precēm samaksāto summu, ja vien Preču neatbilstība nav nenozīmīga un nevar būtiski ietekmēt Pircēja iespējas izmantot preces. Preču neatbilstība tiek uzskatīta par nenozīmīgu, ja tā neizraisa būtisku Preču pamatfunkciju izpildes kvalitātes vai to lietošanas īpašību pasliktināšanos un to var novērst, neradot vizuāli pamanāmas izskata izmaiņas. preces.

15.5. Izskatot sūdzību, atbilde tiek sniegta 15 (piecpadsmit) dienu laikā no sūdzības saņemšanas dienas. Ja objektīvu iemeslu dēļ nav iespējams sniegt atbildi uz Pircēja sūdzību noteiktajā termiņā, Pārdevējs nekavējoties rakstiski informē Pircēju, norādot saprātīgu laiku, kurā tiks sniegta atbilde, kā arī pamato nepieciešamību pagarināt reakcijas laiks.

15.6. Par garantijas apkalpošanas jautājumiem pircējs var uzzināt arī pa tālruni +37129363264 vai rakstot uz e-pastu: info@hermestt.lv .

15.7. Iespējamās neatbilstošās kvalitātes preces vispirms tiek piegādātas uz Pārdevēja juridisko adresi uz Pircēja rēķina. Tikai tad, ja tiek konstatēts, ka Preces ir neatbilstošas ​​kvalitātes preces, Pircēja pieprasījums pēc neatbilstošas ​​kvalitātes precēm var tikt izpildīts.

15.8. Garantijas apkalpošanai nodotās preces tiek uzglabātas 3 (trīs) mēnešus. Šī perioda skaitīšana sākas no brīža, kad Pircējs pirmo reizi paziņo, izmantojot viņa sniegto kontaktinformāciju (tālrunis, e-pasta adrese utt.), Ka Pircējs var saņemt Preces atpakaļ. Ja Pircējs noteiktajā termiņā nepaņem Preces, Pārdevējam ir tiesības vairs neglabāt Preces, no tām var atbrīvoties. Šajā gadījumā Pārdevējs nav atbildīgs par Pircēja informācijas palikšanu nesaņemtajās Precēs un citiem Pircēja zaudējumiem, kas radušies saistībā ar šādu Preču iznīcināšanu.

 

16. Atbildība

16.1. Pircējs ir atbildīgs par eveikalā veiktajām darbībām, ieskaitot, bet neaprobežojoties ar pirkuma formā sniegto datu precizitāti. Pircējs ir atbildīgs par reģistrācijas veidlapā norādīto datu kļūdu vai neprecizitāšu sekām.

16.2. Aizpildot pirkuma formu eveikalā, Pircējs ir atbildīgs par savu datu glabāšanu un / vai pārsūtīšanu savienošanai ar trešajām personām. Ja eveikalā sniegtos pakalpojumus izmanto trešās personas, kuras ir izveidojušas savienojumu ar eveikalu, izmantojot Pircēja savienojuma datus, Pārdevējs uzskata šādu personu par Pircēju, un Pircējs ir atbildīgs par visām šādām trešo personu darbībām ārā eveikalā.

16.3. Pārdevējs tiktāl, ciktāl tas nav pretrunā ar spēkā esošajiem tiesību aktiem, ir atbrīvots no jebkādas atbildības gadījumos, kad zaudējumi rodas tāpēc, ka Pircējs, neraugoties uz Pārdevēja ieteikumiem un saistībām, nav iepazinies ar šiem Noteikumiem, šis Privātuma politika un citi Noteikumos noteiktie dokumenti, neskatoties uz to, ka viņam tika dota šāda iespēja.

16.4. Pircēja pienākums ir nodrošināt drošu savienojuma ar eveikalu datu glabāšanu un tos neizpaust, kā arī nodrošināt, lai dati būtu zināmi tikai viņam un tos izmantotu tikai Pircējs, kā arī kā to nenodošanu un nekādā citā veidā, neradot iespēju citiem pārņemt šos datus un tos izmantot. Ja jums ir aizdomas, ka šie savienojumi varētu kļūt zināmi citai personai, jums nekavējoties jāinformē Pārdevējs, kā arī nekavējoties jāinformē Pārdevējs par savienojuma datu pārkāpumu vai izpaušanu interneta veikalā. Tiek uzskatīts, ka visas darbības, kas veiktas, izmantojot Pircēja identifikācijas kodu, ir veikušas Pircējs, un Pircējs uzņemas pilnu atbildību par šādu darbību sekām.

16.5. Puses ir atbildīgas par Līguma, kas noslēgts, izmantojot eveikalu, pārkāpšanu Latvijas Republikas likumdošanā noteiktajā kārtībā.

16.6. Ja Pārdevējs pārkāpj šo Noteikumu noteikumus, viņš ir atbildīgs par zaudējumiem vai zaudējumiem, kas Pircējam radušies šo Noteikumu pārkāpuma paredzamo seku rezultātā. Bojājums vai zaudējums tiek uzskatīts par paredzamu, ja tas ir acīmredzamas Pārdevēja pārkāpuma sekas vai ja Pārdevējs un Pircējs Līguma noslēgšanas brīdī zināja par šādiem bojājumiem vai zaudējumiem.

16.7. Pārdevējs nav atbildīgs par citās vietnēs sniegto informāciju, pat ja Pircēji ierodas šajās vietnēs, izmantojot Pārdevēja eveikalā sniegtos norādījumus.

17. Notikumi, kurus Pārdevējs nevar kontrolēt

17.1. Pārdevējs nav atbildīgs par Līguma vai jebkuru no Līgumā paredzētajām saistībām neizpildi vai kavēšanos, ja šāda kļūme vai kavēšanās notika saistībā ar notikumiem, kurus Pārdevējs nevar kontrolēt, kā noteikts 17.2. noteikumos.

17.2. Notikums, kuru Pārdevējs nevar kontrolēt, nozīmē jebkuru darbību vai notikumu, kuru Pārdevējs nevar saprātīgi kontrolēt.

17.3. Ja notiek notikums, kuru Pārdevējs nevar kontrolēt un kas ietekmē Pārdevēja saistību pienācīgu izpildi saskaņā ar Līgumu:

a) Pārdevējs nekavējoties informē Pircēju; un

b) no Līguma izrietošo Pārdevēja saistību izpilde tiek apturēta un saistību izpildes termiņš tiek pagarināts uz laiku, kas vienāds ar pārdevēja neatkarīgu notikumu ilgumu. Ja notikumi, kurus Pārdevējs nevar kontrolēt, ietekmē Preču piegādi Pircējam, Pārdevējs vienojas par jaunu piegādes datumu pēc notikuma beigām, kuru Pārdevējs nevar kontrolēt.

18. Informācijas sūtīšana

18.1. Noteikumos lietotais termins “rakstiski” ietver arī elektronisko saraksti.

18.2. Pircējam, lai rakstiski sazinātos ar Pārdevēju vai ja Noteikumi paredz Pircēja pienākumu rakstiski sazināties ar Pārdevēju, Pircējs nosūta Pārdevējam e-pastu uz info@hermestt.lv . Pārdevējs rakstiski informē Pircēju par paziņojuma saņemšanu (parasti pa e-pastu). Lai izmantotu tiesības atteikt un atteikties no Līguma, procedūra, kā sazināties ar Pircēju ar Pārdevēju, ir paredzēta šo noteikumu 7. punktā.

18.3. Pārdevējs visus paziņojumus nosūta Pircējam uz Pircēja pirkuma veidlapā norādīto e-pasta adresi.

 

19. Citi nosacījumi

19.1. Jebkuru līgumu, kas noslēgts starp Pārdevēju un Pircēju, reglamentē šie Noteikumi kopā ar Noteikumos skaidri izklāstītajiem dokumentiem. Jebkuras atkāpes no šiem noteikumiem ir spēkā tikai tad, ja tās izdarītas rakstiski.

19.2. Pircējam, ņemot vērā Latvijas Republikas likumdošanu, ir noteiktas tiesības attiecībā uz neatbilstošas ​​kvalitātes precēm. Nekas šajos noteikumos nav jāinterpretē kā tādu tiesību ierobežošana.

19.3. Pārdevējam ir tiesības nodot savas tiesības un pienākumus saistībā ar Līgumu trešai personai vai personām, taču šo tiesību un pienākumu nodošana nekādā veidā neietekmēs Pircēja tiesības un pienākumus saistībā ar šiem Noteikumiem. Šādas pārsūtīšanas gadījumā Pārdevējs informēs Pircēju, ievietojot informāciju par pārskaitījumu eveikalā.

19.4. Pircējam nav tiesību nodot visas tiesības vai pienākumus (vai to daļu), kas izriet no šiem Noteikumiem, trešajai personai vai personām bez Pārdevēja rakstiskas piekrišanas.

19.5. Ja tiesa kādu no šiem noteikumiem atzīst par nelikumīgu, nederīgu vai nepiemērojamu, pārējie šo noteikumu noteikumi paliek spēkā. Jebkurš šo noteikumu noteikums, kas tiek atzīts par nelikumīgu, nederīgu vai nepiemērojamu tikai daļēji vai zināmā mērā, paliks spēkā tiktāl, ciktāl tas nav atzīts par nelikumīgu, nederīgu vai nepiemērojamu.

19.6. Ja vien šajos noteikumos nav noteikts citādi, pārdevēja kavēšanās, kas saistīta ar viņa tiesību izmantošanu saskaņā ar šiem noteikumiem, nenozīmē Pircēja atbrīvošanu no pienākumu izpildes vai atteikšanos no šīm tiesībām, bet gan atsevišķu vai daļēju visu pienākums vai jebkādu tiesību atsevišķa vai daļēja izmantošana nenozīmē, ka šie pienākumi nav jāpilda vai ka šīs tiesības nevar izmantot nākotnē.

19.7. Šiem Noteikumiem un Pušu attiecībām saistībā ar šiem Noteikumiem ir piemērojami Latvijas Republikas likumi (tostarp Līguma noslēgšanas, spēkā esamības, piemērošanas un izbeigšanas jautājumi), un tie tiek skaidroti, pamatojoties uz Latvijas Republikas likumiem.

19.8. Visi strīdi, pretrunas vai pretenzijas, kas izriet vai ir saistīti ar šiem noteikumiem, to pārkāpšanu, izbeigšanu vai spēkā esamību, tiek galīgi atrisināti Latvijas Republikas normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā.

19.9. Strīdi starp Pircēju un Pārdevēju tiek atrisināti savstarpējās sarunās. Ja Pārdevējs atsakās apmierināt Pircēja sūdzību vai Pircējs nepiekrīt Pārdevēja piedāvātajiem risinājumiem un konstatē, ka ir pārkāptas viņa tiesības vai intereses, Pircējs var iesniegt sūdzību Komisijā par ārpustiesas izlīgumu strīdu ar patērētājiem, kas atrodas adresē Brīvības iela 55, Rīga, Latvija, LV-1010 un kas risina patērētāju strīdus (plašāka informācija par strīdu risināšanu pieejama vietnē http://www.ptac.gov.lv/ lv ).
Ir jautājumi?
sazinieties ar mums Jums ērtā veidā
+371 29363264
Latvija, Ķekava, Pliederu iela 22
Darba laiks: P-P no 8:00 līdz 17:00, Sest. un Svēt.: brīvs

Купить в один клик
Заполните данные для заказа
Pieprasīt produkta cenu
Aizpildiet informāciju, lai pieprasītu cenu
Pieprasīt cenu Pieprasīt cenu